Sierra Leone 2019 - Reisverslagen van Thomas Linders - WaarBenJij.nu Sierra Leone 2019 - Reisverslagen van Thomas Linders - WaarBenJij.nu

Sierra Leone 2019

Vanaf 1 april t/m midden juni loop ik in Sierra Leone stage voor m'n minor 'Entrepreneurship'. De organisatie Street-Child helpt onder andere mensen in Sierra Leone om een eigen bedrijf op te zetten en deze ook te onderhouden. Het doel van mijn stage is om te kijken naar de uitwerking van het business-plan van Street-Child en hierbij te kijken waar de sterke- en zwakke punten van dit businessplan liggen. De komende weken houd ik jullie via deze weg op de hoogte van mijn leven hier!

Recente Reisverslagen:

23 Juli 2019

week 12, Ghana

23 Juli 2019

week 11, het einde van het Sierra Leone avontuur

23 Juli 2019

week 10

06 Juli 2019

Week 9: de race en het strand

25 Juni 2019

Week 8
Thomas

Vanaf 1 april t/m midden juni loop ik in Sierra Leone stage voor m'n minor 'Entrepreneurship'. De organisatie Street-Child helpt onder andere mensen in Sierra Leone om een eigen bedrijf op te zetten en deze ook te onderhouden. Het doel van mijn stage is om te kijken naar de uitwerking van het business-plan van Street-Child en hierbij te kijken waar de sterke- en zwakke punten van dit businessplan liggen. De komende weken houd ik jullie via deze weg op de hoogte van mijn leven hier!

Actief sinds 01 April 2019
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3837

Voorgaande reizen:

01 April 2019 - 14 Juni 2019

Sierra Leone 2019

Landen bezocht: